Sezon na Przystani zakończony

Kończymy sezon na Przystani Grupy Wodnej. Zaprosimy naszych klientów do odkrywania wodnego relaksu już wiosną. Tymczasem podsumujmy to, co działo się w 2020 roku.

A działo się naprawdę dużo.
- Zainaugurowaliśmy sezon w Majówkę, chociaż zimą Marcin Trudnowski - doświadczony pływak lodowy zorganizował Pływanie Lodowe na rzece Elbląg. To było wielkie wyzwanie dla uczestników, ponieważ podjęły się go również osoby, które nawet nie próbowały morsowania. Rzeka była skuta lodem, my wykuliśmy tor pływacki i... no cóż, do odważnych świat należy.
- Ruszyliśmy ze Szkołą Żeglarską dla dzieci i młodzieży.
- Gościliśmy WonderWoman, czyli aktywne panie z Open Balance na wyprawie kajakowej dookoła Wyspy Spichrzów).
- Dzień Dziecka świętowaliśmy podczas piana party. W zabawie uczestniczyło blisko dwa tysiące dzieci.
- Podczas Elbląskiego Święta Muzyki na dachu Houseboata odbył się koncert jazzowy.
- Nocą Świętojańską puszczaliśmy wianki na wodzie.
- Śmiałkowie spróbowali swoich sił podczas Hold Fast (przejście na linie nad rzeką).
- Odwiedziła nas Eco mobilna jednostka naukowo-badawcza i u nas odbyła się konferencja prasowa.
- Przez całe wakacje trwał Obóz Szkoleniowo-Dochodzeniowy, podczas którego dzieci uczyły się żeglarstwa. To nasza ambicja - zarazić miłością do wody młode pokolenia.
. Znany żeglarz, Arkadiusz Pawełek spotkał się z naszymi półkolonistami przy okazji pobytu w Elblągu i chrztu jachtu Elbląg.
- Rzeka pełna światła to impreza, którą zorganizowaliśmy ze Spółdzielnią Idea. Rozświetlona nocą woda, ozdoby, muzyka na żywo robuły niesamowite wrażenie.
- Kolejna szalona autorska impreza - Splash Bike Challenge przyciągnęła na Przystań mnóstwo uczestników i widzów. Wyzwanie było nie lada - po ruchomej kładce rozłożonej na wodzie trzeba było przejechać jak najdłuższy dystans.
- Przez cały sezon organizowaliśmy Rejsy na Przekop Mierzei Wiślanej a także Lekcje Wodne dla uczniów. To nasz pomysł na ciekawe, niekonwencjonalne lekcje.
- Jesienny Spływ Kajakowy także cieszył się dużym zainteresowaniem.
- Na Przystani zorganizowaliśmy tradycyjny Piknik Rodzinny dla uczniów Szkoły Pływania Grupy Wodnej.
- Sezon zakończyliśmy Strasznie Fajną Imprezą, czyli podchodami nocnymi na rzece - 30 października.
To był wyczerpujący sezon. Dodajmy, że przez cały czas funkcjonowała wypożyczalnia sprzętu wodnego.
Teraz czas na odpoczynek i budowanie planu na nowy sezon. Zimą oczywiście nie zabraknie nam pomysłów.